Edip Cansever

Poems in English:

The rooster and thestairs
The Quarrel
The Bedouin
from Tragedies
Eyes

ŞİİRLERİ:

Ucurum
Urperti
Uyaninca Cocuk Olmak
Uzun
Var Var
Yangin
Yilan
Yercekimli Karanfil
Gozleri
Iste Bir Eklem Yeri Daha
Ilkyaz Sikayetcileri/1
Kaktus
Kavga
Kaybola
Keklik Kokar
Kendime
Kesin
Kesit
Kirda Karanlik
Kirli Agustos
Kokmayi Paylastim
Konyak
Masa da masaymis ha
Kusatma
Mendilimde Kan Sesleri
Mesire Yerleri
Muleta
O Mavilik Derdi
O Yalniz
Oda
Ogle Sonu
Olu Bir Deniz Yildizi
Ölü mü Denir
Olumun Konumu
Ona Bir Kolye Vermistim
Oyledir
Pathetique
Petrol
Phoenix
Robespierre
Saplanti
Seni Günlere Böldüm
Sesli Harfler
Sevda Bir Ateş Buldu Sende
Su
Sekerli Gercek
Sey Sey Sey Ve Seylerden
Su Kucuk Sey
Tahtakale
Ucak Alani
Tufekkk
Umuş
Uzak Yakınlık
Uclukler
Biz Bu Safak Vaktinin
Borazan
Bu Gemi Ne Zamandir Burada
Buz Gibi
Cuceler
ÇAGRILMAYAN YAKUP
Dipsiz Testi
dostlar
Dort Gunes
Ek
Ey
gelincikler
gelmis bulundum
gidemeyis
gokanlam
gul kokuyorsun
Guzel Atomlarin Yaptigi Ayak
Her Sevda
Horozla Merdiven
Hic Bir Pul Hic Bir Zarfa Yakismiyor
ICERIKLER (II)
icinden dogru sevdim seni
Ihlamur Bardagini
Iki Kent
Infilak
düşlüyor ölümünü
acaba
cenaze kaldırıcısı adam
bir olay
Bir Otel Katibi
kısa bir not
ruhi bey ve limonluktaki yangın
bir genlv kadını
kürk tamircisi yorgo ve
bir dügün günü ve sonrası
patron masaya gelir
bir meyhanenin garsonu
bir çiçekçi sergisi der ki
BEN RUHİ BEY NASILIM
Otel
Aaaa
Adini funda oteli koy
Adsiz Bir Cicek
Aluminyum Dukkan
Askin Radyoaktivitesi
Bakmalar Denizi
Belirsizlikler
Ben Bu Kadar Degilim
Beyaz Atlar Sulara
Biliş
Bilmez miyim hiç
Bir Ay Aldim Diyarbakirdan
bir gun
Bir Mektup Atanin
Bir Plak Gibi
Bir su yili denebilirdi
Bir Taş Atarsın
Bitti O Sevda

Yorumlar